Как онлайн комарджиите и геймърите печелят пари като стриймъри?

0
54

Популярността на геймърите, които използват услуги за стрийминг на видеоигри на живо, за да превърнат обикновена игра в интерактивно представление за своята публика, продължава да расте. Феновете от цял свят могат да наблюдават как се играят игрите, докато стриймърът напредва в тези видеоклипове.

Знаете ли, че освен че представят игрите на своята аудитория, играчите и стриймърите получават компенсация от платформата за стрийминг, ако страницата им получи значителен брой последователи или зрители? Това подхранва популярността на стрийминга на игри както сред геймърите, така и сред ентусиастите. Искате ли да научите повече за това как функционира тази индустрия- влезни тук? В Bitcasino можете да научите повече за стриймърите и как те печелят пари от онлайн хазарт и игри.

По отношение на стриймърите: Какви са техните имена?

Стриймърите са хора, които се записват да играят видеоигри пред публика в интернет. Техните видеоклипове включват както уроци и проследявания на нови игри, така и актуализации на по-стари игри. Обикновено те говорят за механиката на играта, историята на мачовете и други важни подробности за играта, която преглеждат.

Хората стриймват в YouTube и Twitch, като качват предварително записани видеоклипове, в които говорят за игри. Стриймърите успяват да привлекат голяма аудитория и да печелят пари, въпреки че видеоклиповете не са на живо по това време. Поточно предаване на игри на живо вече е достъпно в редица други платформи на социалните медии, включително Instagram и Facebook.

Стриймърите печелят пари по различни начини.

Освен от обема на зрителската активност на техните видеоклипове, стриймърите вече могат да печелят пари от платформите за стрийминг по различни начини. Различни компании от производството на облекло и напитки се обръщат към тях за сътрудничество и други видове партньорства, за да рекламират своите стоки и услуги.

Научете повече за това, като прочетете следното:

Приходи от абонамент от канала

Абонаментите за каналите на тяхната аудитория са един от най-разпространените начини, по които стриймърите печелят пари. Това е най-честият начин за печелене на пари от новите фенове, които току-що са започнали да гледат видеоклиповете на даден стриймър.

Абонаментите позволяват на аудиторията на стриймъра да го подкрепя редовно, като същевременно получава и специални предимства. В резултат на това платформите за стрийминг като YouTube и Twitch разделят приходите от абонаменти равномерно със стриймърите.

Принос на абонатите

Стриймърите могат да печелят пари и като приемат дарения от абонатите си. Абонатите на някои платформи за стрийминг, като Twitch, могат да подкрепят любимите си стриймъри, като купуват “битове” – виртуалната валута на платформата, която може да се разменя между зрители и творци.

Тези битове могат да бъдат разменяни за “Cheer”, което е начин феновете да поздравят стриймъра за победа в игра или за победа над силен противник. Всеки бит може да струва само 0,01 щатски долара за Cheer.

Потребителите на Twitch могат също така да правят дарения за любимите си стриймъри, като изпращат “Честитки” чрез PayPal и други платформи за дарения на любимите си стриймъри. Съветите могат да бъдат в размер на стотици или хиляди долари, а стриймърите ще получат 100% от съветите, като се приспаднат таксите за транзакция.

Приходи от реклама

Приходите от реклами са подобни на тези, които стриймърите печелят, когато аудиторията им гледа реклама от началото до края в YouTube.

Стриймърите често препубликуват редактираните си видеоклипове на живо в друга платформа, например във Facebook или YouTube, за да печелят повече пари от реклами, като се насочват към различни аудитории.

Сътрудничество с марки/казино сайтове

В наши дни стриймърите често си сътрудничат с марки и сайтове на казина. Те могат да си сътрудничат с различни компании и предприятия в рамките на еднократна кампания или като дългосрочен посланик. Компаниите, които не са свързани с игри, все по-често използват стриймъри за провеждане на маркетингови кампании с влиятелни лица за продукти и услуги, които не са свързани с игри, като например напитки, облекло, вериги за бързо хранене и др.

Спонсорствата на марките се предлагат в различни форми и размери.

Стриймърите участват в два вида спонсорство на марки: продуктово и турнирно спонсорство. Научете повече за тях, като прочетете следното:

– Продуктово спонсорство – Независимо дали става въпрос за игра, софтуер или компютърно оборудване, стриймърите ще популяризират продукт на дадена марка или компания.

– Спонсорства за турнири – Някои марки плащат на стриймъри, за да се състезават в турнири. Много компании за видеоигри организират свои собствени турнири и избират стриймъри, които да се състезават в тях и да ги популяризират, като например VALORANT Champions Tour.

Сътрудничество между марки и стриймъри

Марките и стриймърите си сътрудничат по различни начини, включително чрез създаване на съдържание, разработване на продукти и партньорски продажби:

– Създаване на съдържание – Спонсорирани предавания на живо, разопаковане, уроци, подаръци и видеоклипове с ревюта са само няколко примера за сътрудничество в областта на съдържанието между марките и стриймърите.

– Разработване на продукти – марките си сътрудничат със стриймъри, за да предоставят на аудиторията си обратна връзка за продукти в процес на разработване.

– Увеличаване на партньорските продажби – За да увеличат продажбите на продукти, марките.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here