Няколко успешни способи за разрастване на аудиторията онлайн

0
42

Позиционирането на бранд в онлайн средата се влияе пряко от аудиторията и нейните очаквания. Затова и успехът на всеки дигитален бизнес се ръководи от неговата разпознаваемост и достигане до по-голяма потребителска маса.

Съществуват няколко начина за разрастване на аудиторията онлайн – рекламата, директният маркетинг, интерактивните дейности, креативното и стойностно блог съдържание.

Ето кои са основните способи за достигане до по-голяма аудитория в дигиталната среда:

Създаване на блог съдържание

Създаването на собствен блог в уебсайта или публикуване на блог съдържание за други уебсайтове е изключително ефективен способ за разрастване на вашата аудитория. Главната причина е, че потребителите са по-склонни да взаимодействат с бранд, който публикува стойностно информативно съдържание.

Публикуването на блог статии е ключов сео подход, който регулярно се използва с цел покачване на органичния трафик на даден уебсайт. Тази тактика постига още по-голяма успеваемост, когато в статиите се помества изображение или видео материал. В текста се включват още линкове, препращащи към вътрешни страници на онлайн магазина или към други уебсайтове.

Намерете специалисти за сео копирайтинг тук.

Целите на блог съдържанието са да осведомява аудиторията, да популяризира дейността на бранда и да изгради доверие между бизнеса и неговите клиенти.

Изграждане на креативна реклама

За да достигнете до по-голям брой потребители, то е необходимо да им предложите достатъчно оригинално съдържание, което да привлече техния интерес. За тази цел рекламата е перфектният дигитален способ за взаимодействие с клиентите. Преди да я създадете обаче, е необходимо да проведете проучване на пазарната ниша, потребителските потребности, конкурентните практики и тенденциите в рекламата.

Качествената дигитална реклама се отличава с релевантни послания, креативно увлекателно съдържание, стойностен текст и оригинална презентация на бранд визията. С достатъчно иновативна идея, имплементирана във въздействащо рекламно съдържание, вашият бизнес ще стимулира повече потребители да посетят вашия онлайн магазин и съответно да предприемат покупка.

Рекламата е и спомагателно средство да се отсеете от конкуренцията, като по този начин спечелите повече потенциални клиенти и изградите устойчива и оригинална бранд идентичност.

Установяване на контакт с потребителите

Разрастването на аудиторията онлайн изисква създаването на трайни връзки с настоящи или потенциални клиенти. За да разширите своята потребителска маса, то е необходимо първо да й осигурите достатъчно качествено клиентско изживяване. То се осъществява посредством изпращане на персонализирани съобщения за настоящи или бъдещи промоционални кампании, поднасяне на специални оферти, информативни бюлетини и т.н.

Основните форми за директен маркетинг са имейл маркетингът, мобилните известия и съобщенията в клиентските профили. Чрез тях можете да установявате контакт със своите потребители, като така изграждате доверие към вашия бранд и увеличавате неговата достоверност.

Увлекателно интерактивно съдържание

Друг способ за разрастване на аудиторията ви онлайн е креативното увлекателно съдържание. Освен рекламата, съществуват и други начини за въздействие върху потребителите в Интернет. Това са интерактивните занимания като конкурси, игри, инфлуенсър кампании, предизвикателства и всички дейности, апелиращи към участие от страна на аудиторията.

Създаването на съдържание, провокиращо потребителското съдействие с цел награда, значително може да допринесе за увеличаване на вашата онлайн аудитория. Обикновено се създават игри или конкурси, които изискват от потребителите да отбележат свои приятели, да разпространят вашето съдържание или да предприемат друго действие под формата на коментар или харесване.

Всяка от тези конверсии допринася за това, алгоритмите да обхванат вашия бранд и да го покачат на по-горни позиции в онлайн търсачките. Това ще увеличи вашата потребителска маса и ще ви гарантира по-висока разпознаваемост.

Да обобщим дотук:

Успехът на всеки бизнес се ръководи от един важен принцип – задоволяването на потребителските очаквания.

Разрастването на аудиторията онлайн може да се постигне чрез свързване с клиентите, създаване на интерактивни занимания, публикуване на блог съдържание и изграждане на креативна дигитална рекламна кампания.

За да постигнете по-голям брой лоялни клиенти, то е необходимо да предлагате на аудиторията стойност, релевантност и креативност, като същевременно им осигурите цялостно персонализирано изживяване, да донесете стойност и допълнителни мотиви за взаимовръзка.

Изградете успешна онлайн стратегия с помощта на фирма за дигитален дигитален маркетинг DigitalSpring.